Ben jij een logistieke enthousiasteling en wil je werken in een klein team met professionele collega's? Salaris € 3.000 tot € 3.5000 bruto per maand. Lees snel verder als je geïnteresseerd bent.
Je nieuwe werkgever werkt met een jong een enthousiast team van 14 medewerkers. Stuk voor stuk specialist op hun eigen gebied. Variërend van inkoop, verkoop tot marketing en administratie. Er is weinig verloop, er is nu plaats omdat een medewerker die er 9 jaar werkt aan een andere uitdaging gaat beginnen. Het bedrijf bestaat ruim 30 jaar en importeert alles op het gebied textiele afwerkingsproducten uit het verre oosten en oost Europa. Deze producten worden wereldwijd ingekocht in op voorraad gezet en verkocht aan diverse gespecialiseerde industrieën op het gebied van tapijten, vlaggen enz.
In het magazijn werk je samen met 1 andere collega. Samen richten jullie je op het controleren en registreren van binnenkomende goederen. 2 tot 3 maal per maand komt er een zeecontainer binnen, deze los je samen met 2 extra ingehuurde medewerkers. Alle producten zitten in dozen, deze worden op pallets gezet. Kloppen de aantallen? Is het verpakkingsmateriaal onbeschadigd en sterk? Is de kleur en kwaliteit in orde? Check! Vervolgens neem je van elke productsoort een staal en legt deze apart in het archief zodat naderhand altijd terug is te vinden hoe e.e.a. eruit zag. Als laatste verwerkt alles in het systeem. Pas als alles in orde is gaan de producten de voorraad in. Het hel proces neemt 2 tot 3 werkdagen in beslag. Ook de uitgaande goederen worden door jullie verzorgt en middels de verschillende vervoerders verstuurd. In het magazijn maak je gebruik van een heftruck, reachtruck en/of stapelaar.
Bij alles wat je doet is nauwkeurig werken van groot belang want er wordt niet met een scansysteem gewerkt maar met papieren pakbonnen. We zijn dan ook op zoek naar een collega met een groot verantwoordelijk gevoel en welke goed zelfstandig kan werken. Je nieuwe werkgever hoort het graag als je verbeter ideeën hebt. Hier ben je zeer zeker geen nummertje op de werkvloer.
Er wordt van maandag t/m vrijdag gewerkt. Werktijd maandag t/m donderdag 08:30 tot 17:00 uur. Op vrijdag van 08:30 tot 15:00 uur. Lekker vroeg weekend dus! Op vrijdag tot 16:00 uur werken kan ook, hiervoor ontvang je 5 snipperdagen terug.
Tussen de middag kun je in de kantine terecht. Na de lunch kun je hier een potje tafelvoetbal spelen of het record op de flipperkast proberen te verbeteren. Er staat altijd vers fruit en op donderdag wordt er op broodjes getrakteerd. Als weekafsluiter een gezellig vrijmibo!
WAT BRENG JIJ MEE?
Je hebt ervaring met logistiek werk;
Je kunt overweg met een hef- en reachtruck;
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Je werkt nauwkeurig en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
WAT HAAL JIJ ERUIT?
Een salaris van € 3.000 tot € 3.500 bruto per maand;
Een reiskostenregeling;
25 of 30 vakantiedagen per jaar;
8,00 % vakantiegeld;
Pensioenopbouw vanaf dag één;
Volop doorgroeimogelijkheden voor jouw ontwikkeling;
Een baan voor de langere tijd, bij goed functioneren een contract van de opdrachtgever!
Staat jouw ideale baan tussen de vacatures? Mooi! Tijd om te solliciteren! Ben je op zoek maar staat de ideale vacature er (op dit moment) niet bij? Stuur ons je CV met motivatie, een linkje naar je Linkedin profiel is natuurlijk ook prima! Je ontvangt altijd een antwoord terug.
Achter de schermen gaan we al voor je op zoek naar een passende baan. Vaak bellen we even om al op korte termijn het een en ander door te kunnen spreken. Maar om écht een goed beeld te krijgen bij jou en jouw betere baan, nodigen we je graag uit voor een gesprek op 1 van onze locaties. Daar nemen we goed de tijd om alles door te spreken zodat wij voor jou op pad kunnen.
Bewapend met jouw CV gaan we op pad naar (vaak) verschillende opdrachtgevers om jou voor te stellen. Of juist bij slechts 1 van die opdrachtgevers als jouw wensen zo specifiek zijn. We maken ons hard om het maximale er voor jou uit te halen.
Stap 4: Op gesprek bij jouw nieuwe werkgever?
Niet altijd is deze stap nodig maar veel van onze opdrachtgevers waarderen het wanneer ook zij de kans krijgen met jou in gesprek te gaan. Daar is verder niets spannends aan, niets om je zorgen over te maken! Wel een beetje spannend? We helpen je al te graag met de voorbereidingen. Samen komen we er wel!
Stap 5: Je nieuwe baan
Het moment is daar! Je gaat starten aan je nieuwe baan: Jouw Betere Baan! Dat betekent niet dat de samenwerking stopt, ook gedurende de plaatsing houden we nauw contact en bespreken jouw toekomst regelmatig. Zit je op je plek? Heb je interesse om jezelf verder te ontwikkelen met een opleiding? The sky is the limit.