Onze opdrachtgever is een grote speler binnen het vakgebied van de drukwerk industrie, denk hierbij aan magazines, folders, posters en nog veel meer!
Als Assistent Drukker ben je samen met de ervaren drukkers verantwoordelijk voor de productie. Je zorgt voor het aan- en afvoeren van het papierwerk, het uitpakken en klaarzetten van papier, drukplaten en inkt en je verhelpt kleine storingen.
Als Assistent Drukker wordt je intern opgeleid tot ervaren drukker. Dit proces duurt een aantal jaar. In het begin ben je voornamelijk bezig met het logistieke proces rondom de drukkerij. De ervaren drukkers werken in een 4 ploegendienst, maar voor jouw functie is het mogelijk om te starten in dagdienst.
Het bedrijf is gevestigd in Werkendam en is makkelijk bereikbaar vanuit Breda, Gorinchem, Oosterhout, Dordrecht en de regio Altena.
WAT BRENG JIJ MEE?
Er zijn geen specifieke opleidingseisen bij deze functie, het belangrijkste is dat je een harde werker, leergierig en flexibel bent en het niet erg vindt om wat langer door te werken wanneer dit nodig is.
Verder ben je zelfstandig, heb je licht technisch inzicht en in staat meerdere zaken tegelijk te overzien, waarbij je geen uitdaging uit de weg gaat.
WAT HAAL JIJ ERUIT?
We bieden in de eerste plaats een fijne en moderne werkomgeving, medewerkers kunnen daarnaast rekenen op goede arbeidsvoorwaarden.
Deze arbeidsvoorwaarden (geregeld in de grafische cao) bestaan uit een fulltime functie en je kunt ook nog het volgende verwachten:
Vaste aanstelling bij goed functioneren.
Ploegentoeslag.
Uitstekende secundaire voorwaarden zoals reiskostenvergoeding.
Indien je in de 4 ploegendienst werkt ontvang je 35% ploegentoeslag.
Doorgroeimogelijkheden.
Bedrijfskleding.
Interne opleidingen.
Leuk team van collega's.
25 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld.
Prima pensioen vanaf dag 1.
Na een proefmaand direct in dienst bij het bedrijf.
Staat jouw ideale baan tussen de vacatures? Mooi! Tijd om te solliciteren! Ben je op zoek maar staat de ideale vacature er (op dit moment) niet bij? Stuur ons je CV met motivatie, een linkje naar je Linkedin profiel is natuurlijk ook prima! Je ontvangt altijd een antwoord terug.
Achter de schermen gaan we al voor je op zoek naar een passende baan. Vaak bellen we even om al op korte termijn het een en ander door te kunnen spreken. Maar om écht een goed beeld te krijgen bij jou en jouw betere baan, nodigen we je graag uit voor een gesprek op 1 van onze locaties. Daar nemen we goed de tijd om alles door te spreken zodat wij voor jou op pad kunnen.
Bewapend met jouw CV gaan we op pad naar (vaak) verschillende opdrachtgevers om jou voor te stellen. Of juist bij slechts 1 van die opdrachtgevers als jouw wensen zo specifiek zijn. We maken ons hard om het maximale er voor jou uit te halen.
Stap 4: Op gesprek bij jouw nieuwe werkgever?
Niet altijd is deze stap nodig maar veel van onze opdrachtgevers waarderen het wanneer ook zij de kans krijgen met jou in gesprek te gaan. Daar is verder niets spannends aan, niets om je zorgen over te maken! Wel een beetje spannend? We helpen je al te graag met de voorbereidingen. Samen komen we er wel!
Stap 5: Je nieuwe baan
Het moment is daar! Je gaat starten aan je nieuwe baan: Jouw Betere Baan! Dat betekent niet dat de samenwerking stopt, ook gedurende de plaatsing houden we nauw contact en bespreken jouw toekomst regelmatig. Zit je op je plek? Heb je interesse om jezelf verder te ontwikkelen met een opleiding? The sky is the limit.